info

08.10.2015 12:22

Pro pojištěnce OZP (nejen ročník 2001, to se týká všech členů), kteří měli zájem čerpat příspěvek 500Kč, mám zatím smoutnou zprávu. Zatím se mi nepodařilo získat od vedení klubu potvrzení k uzavření smlouvy s OZP. Bez této smouvy není možné čerpat příspěvek. Ještě se pokusím v této věci podniknout nějaké kroky, protože věřím, že 500 je 500 a některým ´´nejen´´ matkám samoživitelkám se 500 prostě hodí. Věřím, že třeba i pro dorostence je to přilepšení ke kapesnému atd. Takže vydržte!!!!

 

Jinak jsem se rozhodla ( respektive jsem byla spíše donucena) založit týmový účet a to z důvodu toho, že platby z Vaší strany bohužel trvají strašně dlouho, až se v některých případech dostáváme do sporu, protože si nepamatujete zda máte či nemáte zaplaceno a situace je rok od roku horší.Odpadne nám tímto dohadování......já i Vy budeme mít potvrzení o platbě.

Na účet se budou platit veškeré platby.... (příspěvky, objednané oblečení, starovné za turnaje, banánovné atd. prostě vše).

Veškeré oblečení budu objednávat až po připsání platby na účet!!!!!!!!

 

Připomínám, že stále ještě nemají všichni zaplacené příspěvky a tréninkové věci, které kluci dostali na soustředění!!!!!!!!