7. místo Braník

01.09.2011 22:41

Přátelé, kamarádi.....tak ty medajle budou snad příště!!! Necítil jsem takové nasazení jako v Davli. Nevím jestli to bylo tím, že to byl poslední prázdninový den a kluci cítili, že se blíží škola...??? Nebudu rozebírat každý zápas zvlášť. Hýbal jsem sestavou jak to jen šlo, abych kluky vyburcoval k lepším výkonům a abych vyrovnal sílu obou pětek, protože většina našich soupeřů měla pouze jednu pětku a tak dva tři kluky na střídání. Mile mě překvapil Žíža v posledním zápase, kdy se mě snažil přesvědčit, že patří do útoku, ale při střelbě na bránu zakopl o míč ( v jednom z prvních zápasů). Tak jsem ho dal do zálohy a v podstatě rozhodl svým gólem zápas ( nejen z útoku se dá dát gól). Tím bych chtěl říct, že na jakém postu hráč hraje nebo kolik dá gólů není vůbec důležité.  Důležité je nasazení a dobře odvedená práce celého týmu - gólmanem počínaje, přes obránce, záložníky až po útok. Gól je třešnička na dortu a je to výsledek práce většinou celého týmu. Vzhledem k obsazení turnaje hodnotím výkony týmu a výsledek spíše kladně i když rezervy tam určitě byly....

Jinak malá motivace, nové dresy se blíží ( ve vršovických barvách), tak doladíme formu a pokřtíme je pořádným vítězstvím!!!