Nominace na sobotu a neděli

25.01.2012 19:48

V sobotu hrajeme zimní ligu na Hájích od 16:30h sraz je v 15:45h. Účast prosím potvrdit.

Nominace: Všichni!!!!!!!!!!

V neděli hrajeme turnaj v Riegrových sadech- SOKOL KRÁLOVSKÉ VINOHRADY,Polská 1,Praha 2. Sraz je ve 12:20h!!! Prosím o potvrzení účasti!!!!!

Nominace: Bartůněk,Bareš,Krupice,Pazdera Hai,Klikar,Žižka,Snihura,Borkovec.

 

Ps. Chtěl jsem Vám všem jen říct, že v poslední době začínám vnímat nezájem ze strany rodičů i kluků o tréninky a zápasy. Narovinu říkám, že mě to přestává bavit a vážně uvažuju, že skončím. Začal jsem trénovat proto, že jsem chtěl klukům něco předat, něco je naučit. Ale v současném stavu to nemá vůbec smysl.Věčné omlouvání, že na zápas nemůžou dorazit z jákéhokoliv důvodu nechápu, snad jen (nemoc nebo umrtí). Prostě nechápu, proč jste ty kluky přihlásili na fotbal, kde jsme jeden tým. To raději choďte do sokola, kde to bude jedno, jestli budete nebo ne!!!!!!! Pak nemá cenu bojovat za udržení ročníku, ti kluci, kteří fotbalem žijí, se připojí ke starším a ti ostatní buď skončí nebo si budou dál pokračovat v tom  ,,sokolování''.Nebo je chyba ve mě a to mi klidně můžete říct!!!!!!!!!!!!!! Nechápu, co je za problém napsat smsku že, nedorazíte na trénink ....o někom nevím celý týden. Vy RODIČE máte jít příkladem!!!!!!!!!!!!!