Pohár Podolí - Vršovice 0:4

11.05.2016 23:38

 K dnešnímu pohárovému utkání s Podolím..... věděl jsem, že nás čeká velmi těžké utkání, a že může vyhrát jen jeden! Protože jsme spolu hráli před necelými čtrnácti dny a zápas byl velmi vyrovnaný (3:0 pro nás, ale dosti jsme se nadřeli). Bylo to pro nás velmi nemilé překvapení, protože jsme s Podolím sehráli zápas na zimním turnaji (ale dohraný těsně před soutěží) a tam jsme byli jednoznačně někde jinde výsledek 9:2 v náš prospěch.

Tak nám to trochu vrtalo hlavou, kde je zakopaný pes ????

Dnes bohužel vyšlo najevo, že Podolí švindluje...Praha je malá, nejen kluci se mezi sebou znají i z jiných než fotbalových prostředí a podle jména není problém si zjistit ID hráče... za Podolí do dnešního utkání nastoupil minimálně jeden hráč spadající do kategorie mladšího dorostu (t.j.:ročník 2000 J.J. hrající pod číslem 9 na cizí jméno M.M.)

Mrzí mě to a možná bych se na to i vykašlal to rozebírat, ale já jim po zápase ještě skláním pochvalu, jak se zlepšili, a pak se dozvím, že je vše úplně jinak. Štve mě to, nejen kvůli nám, ale především kvůli týmům, který hrajou poctivě a doplňují se i o mnohem mladší kluky a potom prohrávají....

Jediné, co mě může těšit, že i tak jsme lepší a o to více mě výhra hřeje.

Všem za dnešek velký dík, i divákům.