Turnaj Běchovice

26.11.2011 21:58

V Běchovicích jsme ve skupině měli Viktorku Žižkov, se kterou jsme hráli hned první zápas, kde jsme podali fantastický výkon, za který bych klukům chtěl poděkovat. Prohrávali jsme 1:0, ale bylo vidět ,že kluci chtějí moc porazit toho to soupeře zvučného jména a nakonec se to podařilo a vyhráli jsme 3:1.

Následovali Neratovice-Byškovice a Horní Měcholupy v obou zápasech jsme vyhráli a postoupili do FINÁLE, kde jsme se potkali se Spartou Praha dívky, které do té doby také neprohráli. Bohužel jsem  se toho tohoto zápasu nemohl zúčastnit, hodně mě to mrzelo, ale i mne živí  práce.....:-). Kluky ve finalé vedl asistent Michal Pazdera a podle informací, které mi předal můj otec, si vedl výborně a jsem rád ,že spolu můžeme spolupracovat a vytvořit skvěle fungující tandem. Kluci byli vyhecováni a chtěli vyhrát a jak je učíme hrát důrazný a fyzicky náročný fotbal, který předvedli v plné parádě. To se  nesetkalo u rodičů Sparťanek s kladnou odezvou a nazvali nás ŘEZNÍKY. To mě velmi mrzí a nechápu, proč se přihlašují na turnaje mezi kluky, když se s tím nedokážou vyrovnat

Kluci moc děkuju za NAŠE PRVNÍ VÍTĚZSTVÍ na turnaji......

PS. Filip Štěpánek získal cenu za nejlepšího střelce......