Turnaj v Davli

03.10.2011 20:32

 

Turnaje v Davli se účastnila mužstva: Motorlet,Štěchovice,Admira,Dukla 2002,Junior,Hradištko,PFA

První zápas jsme sehráli proti Motorletu, kde mě kluci velmi překvapili. Hráli asi nejlépe ,co jsem je viděl.Kluci jezdili opravdu po zadku, byli důrazní ,nebáli se udělat kličku ,ale náš největší problém byla koncovka. Tolik šancí a bohužel gól žádný. To jsem ještě netušil,že proměňování šancí nás bude povázet celým turnajem.  Podle mého názoru jsme byli lepším týmem. 

Výsledek 0:0

Druhý zápas jsme hráli proti Štěchovicím. Soupeře jsem neznali a nevěděli ,co od něho můžeme čekat. Zápas se prakticky hrál na jednu bránu. Šancí bylo hodně ,ale opět nás zklamalo zakončení. Někteří rodiče byli spokojeni ,ale já rozhodně ne. Takové soupeře musíme porážet větším rozdílem, ale hlavně kluci neplnili to ,co jsme si řekli v šatně. Vycítili, že soupeř je slabší a vykašlali se na bránění a málem jsme toho litavali.

Výsledek 2:0

Dalším soupeřem byla Admira-velmi kvalitní soupeř. Kluci  před tímto zápasem pocítili, že nejsem spokojen s jejich přístupem, což jsem jim dal velmi hlasitě najevo v šatně. Zápas byl opět v naší režii, ale opět zakončení bylo tragické...

Výsledek 1:1

Následovala Dukla 2002, kde jsem klukům řekl, že nic jiného než výhru nečekám. Dukla je sice výběrový tým , ale my je musíme porazit, protože jsou o rok mladší. Sehráli  jsme velmi dobrý zápas, ale na naše kluky dukláci nestačili. Jen škoda, že to neskončilo větším rozdílem. Některé kluky jsem nechal odpočinout, protože nás hned po utkání čekal Junior (bez odpočinku :-)). 

Výsledek 4:1

JUNIOR nás nazývá nakopávači, ale měli by si přiznat, že v současné době na nás nemají . Pocítil jsem to na vlastní kůži v Benešově na mini turnaji, kde nám likvidačním zbůsobem zajeli do Filipa.  Já jsem zařval:,, tak pánové přitvrdíme", ale u nás znamená přitvrdit  =DORAZIT KAŽDÝ SVÉHO HRÁČE A HRÁT TVRDĚ TĚLEM V OSOBNÍCH SOUBOJÍCH (rozhodně nééé dělat likvidační fauly) . A to soupeř nedokázal zkousnout....

Kluci makali, opět jezdili po zadku, ale bylo vidět, že ubývají síly.  I přes to jsem cítil, že moc chtějí uspět. Přece jen jsme si pár akcí dokázali připravit.  To se soupeři nedařilo, ale i tak jednu velkou šanci měl, když z dálky vystřelil a náš gólman míč neudržel a byl z toho závar.Škoda, že nás celým turnajem provázela smůla a nedokázali jsme ty šance proměnit v gól.Věřím že kdyby kluci měli jeden zápas pauzu ,tak vyhrajeme...........

Výsledek 0:0

Hradištko - soupeř, který byl namíchaný od 01 po 03. Na klukách bylo vidět, že fotbal mají rádi, ale ještě nejsou tak fotbalově vyspělí jako naši kluci.  Několik výpadů měli a trochu nás potrápili. O šancích, které jsme neproměnili, se snad zmiňovat nebudu......................................................................

Výsledek 3:0

Posledním soupeřem bylo PFA - nejlepší tým turnaje. Bylo vidět, že kluci o sobě vědí, ale naší kluci chtěli uspět a bojovali, protože výhra by pro nás znamenala 2.místo, remíza 3. a prohra 4.místo.Hra se přelévala z jedné strany na druhou. Myslím, že jsem byli o trochu lepším týmem. Š,ancí bylo více na naší straně, ale jinak to byl fotbalově oboustraný koncert, který se musel líbit všem divákům. Velmi mile mě překvapil trenér PFA, který řekl, že to bylo vyrovnané utkání. To beru jako velkou pochvalu, protože s uznáním od soupeřů se setkávám velmi zřídka.

Závěrem bych chtěl říct, že je škoda, že jsme se neumístili lépe než na  3. místě, když jsme na turnaji neprohrali jedinné utkání. Ale i tak KONEČNĚ BEDNA.