Vršovice - Dukla Praha A+B= C 4:2 (3:1)

13.04.2016 21:51

Tak po dlouhé době jsem se rozhodl něco napsat k zápasu. Je pravdou, že i díky několika našim fanouškům, kteří si nemají přes týden, co číst a pořád mě otravovali, volali mi a na ulici zastavovali... tak jak a co a kolik.. a než to každému vyprávět zvlášť......., a že Vás bylo opravdu hodně, jsem se rozhodl opět začít čeřit vodu.

     První jarní zápas proti soupeři, který v naší ´´Přeborové´´ soutěži je něčím zvláštní a to, že se skládá z chlapců, kteří hrají ligu ( tudíž výběroví chlapci) a tu hrají i týmy, které tam nemají co dělat, ale to samozřejmě není případ Dukly....všichni vědí, které týmy mám na mysli.

Pro nás to byl v neděli  svátek fotbalu. Není tolik kvalitních týmu v přeboru, jako je Dukla a tak jsme se moc těšíli asi jako ostatní soupeři se těší na NÁS :))))))......až si zahrají proti kvalitnímu týmu.Je pravdou, že jsou týmy, které májí strach a občas raději prohrají zapás, aby nás nepotkali na turnaji :(((((, ale to mě moc těší.... 

   Zápas jsme začali velmi dobře a okamžitě jsme si vytvořili převahu, která trvala asi 10minut, je pravdou, že Dukla hraje pořád stejný fotbal a to bez nákopu a tak se dá na ně připravit.

Bohužel nám rozhodčí neuznal branku, která byla  (hráč si kryl hlavu rukama a gól dával břichem), ale to se nedá nic dělat a pak odpískal malou domů Dukle, když její hráč přihrál brankáři stehnem a o poločase jsem se zeptal, kdy se píská malá domů a kdy ne, Odpověděl mi..... NEPÍSKÁ se jen, když to hraje  HLAVOU, tak jsem měl jasno.........

Od 10.minuty byl zápas vyrovnaný, ale my jsme těžili z důrazu, který je nám vlastni (pro některé DURAZ není zákeřnost). Ale nééé jen důraz a i kombinační fotbal je nám vlastní a tak jsme nakonec vyhráli a myslím, že zaslouženě.

Moc děkuji klukům z mladšího ročníku, kteří nás doplnili.

PS: Už se těšíme na dalšího kvalitního soupeře a mákáme na důrazu.