Vršovice - Kačerov 7:1

22.04.2015 20:59

Moc se všem omlouvám za chybějící hodnocení a slibuji, že už se to nestane :)

 Po dlouhých pěti týdnech mám za sebou trenérskou licenci B, a tak jsem vše ostatníokolo fotbalu flákal a fotbal se mi trochu zajídal. Ale už jsem opět natěšen na tréninky a vše kolem kluků.

 K poslednímu zápasu bych chtěl asi napsat toto.....

         Jak už jsem Vám všem říkal, tedy všem, kteří chodí na zápasy, pracujeme na novém herním systému. Chtěl bych, aby kluci poznali i jíný systém hry než je osobní bránění a museli si zvykat na nový systém hry.  Musím říct, že někteří kluci o tom hodně přemýšlí a je vidět, že do zápasu jdou trochu zamyšlení..a tak nám to zatím nejde tak, jak bychom chtěli, ale na druhou stranu raději nebudu vyhrávat, ale budu se znažit hrát fotbal, kde každý hráč má zodpovědnost a nemůže se schovávat .........

 Máme za úkol vyhrát naší soutěž, a proto si na zápasy bereme i o rok starší kluky. Tedy jednoho kluka, který a to jsem rád, našim klukům ukáže, že je třeba to někdy vzít na sebe a jsem rád, že u nás to bere na sebe přesně jen tak, jak je to potřeba. Nemám na mysli v žádném případě sólování!!!!.....a na druhou stranu mám radost z kluků o rok mladších, kteří už jsou naší součástí a rozhodli se poprat a dokázat, že k nám patří. Na druhou polovinu soutěže jsme se rozhodli povolat dalšího hráče o rok mladšího a jak je vidět, tak mu to jde k duhu a budu se snažit, aby patřil do našeho týmu.  Jsem rád, že naše žádné pozvání neodmítnul.

 

Poslední dobou do zápasu vstupujeme tak nějak chladně, ale asi je to tím systémem nebo možná, že zimní turnaj jsme hráli proti ligovým týmům a nemáme v sebe takovou důvěru, ale já vím, že kluci kvalitu mají a hrát opravdu umí a to není jen můj názor.

Takže asi tak..... k zápasu vyhrálo se, ale je co zlepšovat a to hodně a věřím, že to i kluci jednou ocenía, že ta dřina a někdy i nezábavná cvičení k něčemu byla a budou rádi, že jsme je vedli já s Mišákem :) 

PS. ono je jednoduché dělat jen zábavné věci, ale...................

Asistence / Branky

27. -------    /Holba

30. Vlach  /Holba

33. Kotrus / Bednář

38. Holba /Šimr

49. Bednář/Sam

56. Kotrus/Sam

67. Holba /Bednář