Vršovice - Újezd nad Lesy 10:1

20.05.2015 22:32

Dnešní semifinále proti Újezdu nad Lesy jsme odehráli doma a nečekal jsem, že když celý den pršelo, že by se dnes mohlo vůbec hrát, ale opak byl pravdou hřiště bylo naprosto perfektní.

  Dnes jsem byl nervozní a chtěl jsem moc vyhrát, protože tyhle kluci si to zaslouží a tím myslím všichni, kteří  více či méně zasáhli do bojů v poháru od samého začátku. Každé utkání mělo něco..., ale poslední dvě byla naprosto úžasná a já jsem zažíval na lavičce něco naprosto nepopsatelného. Kluci hráli tak, jak jsme si řekli a do posledního jezdili po prdeli a hráli jako tým a i když věděl,i že jde o hodně, tak hráli fotbal a nesnažili se jen nakopávat míče a za tím si stojím. Tohle byl fotbal, který musí bavit a to doufám, že především vás, kluky..

Moc se těším do finále a vím, že to bude hodně těžké a věřím, že  budeme bojovat do poslední minuty a i kdyby to nevyšlo, tak nám to všem něco dá a to je důležité. Podařilo se nám dát dokupy tým, který je průřezem třech ročníků a dokážou spolu fungovat. To si myslím, že na dnešní dobu je pořádný úspěch a jsem rád, že jsem u toho mohl být. DÍKY.

Branky /Asistence

Holba/Koťas

Holba/Báža

Bedna/Báža

Vlach/

Koťas/Báža

Báža/Mrkev

Holba/Mrkev

Čáslava/Holba

Sam/Koťas

Sam/Čáslava