Zimní liga Háje

09.12.2011 21:00

Dnes jsme sehráli druhé utkání na zimní lize proti domácím Hájím. Zápas se měl hrát od 16h, ale chybou domácích, kteří dostali špatnou informaci a mysleli, že se hraje od 17h jsme museli nedobrovolně strávit hodinku v šatně navíc, ale na druhou stranu jsem si mohl s klukama popovídat a probrat věci, na které většinou moc času nemáme. 

Musím přiznat, že se mi kluci poslední dobou líbí čím dál víc,začínají hrát to, co po nich chci a to, co mají určené.Většina z nich má určité úkoly během utkání. Ať je to zahrávání rohů nebo útočníci při napadání protihráčů atd.. Káždý hráč má své místo na hřišti a já osobně více uznávám ty kluky ,kteří celou akci vymyslí než ty, kteří dávají góly. Dát gól je práce útočníka, ale daleko těžší je na gól nahrát, popřípadě vymyslet pěknou akci. Ale ve výsledku je mi jasné ,že dostávají ceny ti ,kteří ty góly dávají. To je to , co je vidět, ale je to stejně práce více lidí. Snažím se klukům vysvětlit, že  gól by útočník nedal, kdyby za sebou neměl záložníky, obránce a gólmana - o to více si cením práce obrany a zálohy.

Kluci dnes podali dobrý výkon a zaslouženě vyhráli.Pokouší se o kombinace, ale ještě tomu chybí trochu víc klidu a přesnosti, ale to se podá a věřím, když budou chodit poctivě na tréninky,  tak naše hra se bude stále zlepšovat. Aspoň já tomu věřím!!! Kluci své kvality mají, ale nejdůležitější je, aby oni chtěli a na tréninku dělali vše na plno. Soupeře jsme pustili do pár vážnějších situací,  jinak si myslím, že po většinu zápasu jsme hru kontrolavali. Výsledek výhra 2:0

PS:Chtěl jsem poděkovat Fildovi Štěpánkovi  a jeho rodičům .Jejich odchodem ztrácíme kvalitního hráče a lidi, kteří fotbalem na Vršovicích žijí, takových rodičů bohužel moc není . Tak chci Fildovi popřát hodně úspěchu na Bohemce a aby na nás ve Vrškách nezapomněl....................  tr.

PS2: K tomu se přidávám i já.... není to ztráta kusu, ale kusu se kterým jsme mohli vždycky počítat....a to je pro nás (takový malý klub) obrovská ztráta !!!! Neslyšela jsem nikdy žádnou výmluvu (kašlíčky, rýmičky) a Štěpánkovi by mohli jít všem příkladem... s dvojčaty od miminek všude s námi, vždycky si vzpomenu na krmení dvojčátek na Folprechtu v kantýně, tenkrát byla strašná zima.... Věřím, že to nebylo jednoduché a proto opravdu klobouk dolů!!!    Z.